Product: Netspend Website Clear all filters (14 of 14 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I have been using a Pre-Paid Debit card from Netspend dot com for over 10 years. It behaves like a bank account and I can transfer money in or out to PayPal, do ACH transfers, pay off Credit Cards, get cash at ATMs, etc. I even have it set up as a Funding Source for my...
Read more
Product
Netspend Website
#1106500
Reply to reviews
Netspend customer support: 1. Blamed Ingo Money and lied, saying that they were responsible for the app. 2. Changed my password to a temporary password because they thought this would fix the problem that is 100% due to their system being down. The CS rep wasn't even...
Read more
NetSpend2013
NetSpend2013

We regret to hear that you are unable to access your online account. We would be more than happy to assist you further, without publicly providing your account information, pl...

1.6
Product
Netspend Website
#1075134
Reply to reviews
I have an acccount with Netspend that I cant even access. My direct deposit is fully active now, but no money on my card. Calling customer service doesn't help. They encourage you to just call to check your balance but who wants to spend $0.50 each time, just to see if...
Read more
Anonymous
Anonymous

im having the same trouble you are. I cant even get on the site and all my info is correct. *** ***. I wish i could get my money back from these robbers!!!

Anonymous
Anonymous

My son bought a card and they won't activate it at all. Spent at least 45 minutes on the phone with the rep. And had your ask at least 5 times to speak with a supervisor. This...

1.5
Product
Netspend Website
#758376
Reply to reviews

Netspend Website Review

#895007
2.7
Details
The website is horrible, I have to "activate" my card everytime I log in. Customer service isn't ever very helpful and I just got a text my direct deposit went thru so i went to the store on zero gas n nope false text because my card got declined and now my account says zero.
Comment
Show
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
I bought the card only to use it for a day i put 60 bucks on it got home did what it said to activate it i went to the website but in my info and everything then it said i was a problem with your account i called the number did the same thing with the person and...
Read more
Product
Netspend Website
#754743
Reply to reviews
Hi, I ve been trying to acces your website for a few days. It does not work, I get the message - time limit exceeded or error. I tried different browsers and Internet connections. Nothing worked. I was considering getting your card but I can't even get the information...
Read more
Netspend Warsaw, Mazowieckie
Product
Netspend Website
#568921
Reply to reviews
2/16/14 Netspend won't allow me to log in the website. It goes to a screen saying for security purposes to change my password. However when I input all the info it's asking for , it says info does not match their records. Highly pissed off.. Called customer service,...
Read more
Anonymous
Anonymous

I am struggling with this right now too. Tried to log in and it wants me to enter ALL my personal info. I was afraid it was a scam to get my personal information!!! But I went...

NetSpend2013
NetSpend2013

We understand your frustration regarding your password. We can assure you that this was only done for security purposes.Please send your information to feedback@netspend.com ...

Product
Netspend Website
#475954
Reply to reviews
I did research on the internet before playing Where's Waldo('s Cancel Button)? on the website. No where people suggested did I find a button to cancel this card -- and I looked through the entire website twice. Most reviews said they could not find an option to cancel...
Read more
NetSpend2013
NetSpend2013

We understand that you do not wish to have an account with us. We apologize that you were unable to reach us, but please send your information to feedback@netspend.com and ...

Product
Netspend Website
#460300
Reply to reviews
I have not been able to go to the Netspend website in 2 months. I get "error" & "website not available" messages. When I call the helpline they don't understand me because they don't speak ENGLISH, so the answers I get are "if you want to view your transactions go...
Read more
NetSpend2013
NetSpend2013

We understand that you have not been able to login to our website. We can definitely assist you with this and request that you send your information to feedback@netspend.com...

Product
Netspend Website
#450107
Reply to reviews
So like many other people, I obtained a Netspend card from Turbotax to get my tax return on. Well guess what? The money has been on the card for over a week and I never received the card. After countless phone calls and complaints, I was getting no where with this...
Read more
Anonymous
ann

Same for me i used turbotax , had fees taken out they would not allow me to choose a paper check , my state refund went to netspend account ,all work fine for 3 weeks I was al...

NetSpend2013
NetSpend2013

We are very sorry to hear that you did not receive your card. Hopefully, your card has already arrived. We apologize again for any inconvenience this has caused. Thank you,...

Product
Netspend Website
#394663
Reply to reviews
after filing my tax refund through turbotax this year, they gave me the option of the netspend card, marketing the card by proclaiming that you could get your refund sooner. Considering that it was turbotax, a website that I have used and trusted, I went with this...
Read more
Anonymous
ann

Its been 2 weeks since you stoled my refund Netspend and claimed you were sending it back to the IRS , so where is it?????

Anonymous
TRACYR

ANN you are full of ***! If the CSR would stay off the internet trying to make the company look better they may get money back to the customers. Turbo Tax shouldn't recommind ...

Product
Netspend Website
#393173
Reply to reviews