Product: Netspend Debit Card Clear all filters (0 of 59 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Show

Netspend - Woke up to a messagsaying something maybe wrong with my card

Can't get any money off my card and customer service is not helpful
Product
Netspend Debit Card
#1304037
Reply to reviews
I received a Netspend Visa Debit card from my daughter for Christmas. She put $100 dollars on it. She bought this with good intentions that it would be used much like a gift card. I registered and activated the card on their website; however, I was unaware of the $5.95...
Read more
Anonymous
Jb

Net spend is the biggest scam I have ever heard of that is allowed to continue

Product
Netspend Debit Card
I didn't like
  • Company is rip off
#1247241
Reply to reviews
Show

Netspend - Have trouble with card

there was a netspend card in my mail and i did not order one someone is using my information and im asking if you can tell me who it us be free to call me at 7343554139
Product
Netspend Debit Card
#1227472
Reply to reviews
Went online to make a purchase and the card was declined because apparently it is temporarily blocked due to the netspend company waiting to verify my identity. Normally it would have gone through by now and its been over 24 hours. Im going back to the gas station to...
Read more
1.0
Product
Netspend Debit Card
#1187811
Reply to reviews
Show

Netspend - Never give these as gift cards

If you receive this card as a visa debit run. They want all your info ssn dl or if you don't use it they rob you in fees. I got one for 55 for xmas and ended up with nothing in the end. Awesome company.
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Product
Netspend Debit Card
#1182885
Reply to reviews
Show

Netspend Class Action 2018

Netspend Class Action 2018
Netspend Class Action 2018
I would like to know if anyone else has had a netspend debit card that was sent to them with a real account number on the card. This opens a person up to being frauded more easily and they opened an account without proper authorization. Here is a photo of what was sent to me without authorization.
1.0
Details
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Reliability
Staff
Value for money
Website
Product
Netspend Debit Card
#1174329
Reply to reviews
I have contacted Netspend over 20 (twenty) times but with no success. I cannot barley understand the foreign personality on the other end of the line and they are not very kind in assisting me. They promise to send my check but it never arrives and/or arrived. Since...
Read more
Netspend_Support
Netspend_Support

I understand that you have not received your refund after you have cancelled your account. IApologize for any inconvenience this may have caused you. “We would appreciate the...

1.0
Product
Netspend Debit Card
I didn't like
  • Customer service or promise to refund
#1135237
Reply to reviews
Show

Netspend wont activate my card

I bought the card yesterday and cant active my card that I put 100 *** dollars in
1.0
Details
Additional Fees
Customer service
Diversity of Products or Services
Interest Rate
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Website
Product
Netspend Debit Card
#1099741
Reply to reviews

Awful company.They want a photo copy of my social security card along with my photo ID. I refuse to send them a real copy of my Social Security card. There are plenty of other ways to verify identity. They refuse to refund the money to me via the same method I used to...
Read more
1.0
Product
Netspend Debit Card
I didn't like
  • Sketchy way of verifying who i am
#1060523
Reply to reviews
I'm taking the time to write this in the hope it might help prevent another veteran from harm by an organization called NETSPEND Netspend is a liar and a thief confirmed so by a successful federal lawsuit against them for this exact behavior; more importantly, by...
Read more
1.2
Product
Netspend Debit Card
I didn't like
  • Hold your money without notice
  • Mishandling of funds
  • Hard to get in contact with customer srvice
#1055218
Reply to reviews